„Отмъстителите“ (The Avengers) е най-новият филм на Марвел, който аз и много други фенове на супергероите и Марвел вселената очаквахме с нетърпение. В него са събрани Железният човек, Тор, Капитан Америка, Хълк, Ник Фюри и по-малко известните агент Hawkeye и Черната вдовица (Наташа Романоф). И определено, за да имате пълноценно усещане за филма и историята, препоръчвам преди това да се изгледат всички индивидуални филми за героите. Понеже „Отмъстителите“ хронологично продължават от там, където са свършили предните филми. Аз не съм гледала само „The Incredible Hulk“(2008), но съм гледала „Hulk“(2003), така че нямах проблем.

 

Нещо, което открих и ме накара да зяпна от учудване, е че във всеки от филмите за героите от „Отмъстителите“ са поставили някаква подсказка за другите филми:

 

Надявам се да не сте се уплашили от големината на картинката и да сте й отделили внимание. Тя показва във всеки филм какви препратки има към другите герои. Някои изглеждат невероятни – например щита на Капитан Америка върху тезгях в „Ironman“ или пък чукът на Тор, Мьолнир, показан в кратер в Мексико, във филма „Ironman 2“ (не съм ги потвърдила още). Други съм ги забелязала сама – като например присъствието на „Stark Industries“ (компанията за производство на модерни оръжия и технологии на Тони Старк) в почти всички филми, бащата на Тони Старк в „Captain America: The First Avenger“. Това, което ме изненада доста е появата на агент Клинт Бартън (Hawkeye) в „Thor“. След като го видях, веднага се сетих, но преди това не бях забелязала, че човекът, който се приготвя да стреля по Тор с лък (в „Thor“) е Hawkeye от „The Avengers“.

Голяма изненада за мен беше и появата на актрисата Cobie Smulders, която знам повече като Робин от „Как се запознах с майка ви“ (How I met your mother) – един от любимите ми сериали в момента. В „Отмъстителите“ тя играе ролята на агент Мария Хил. Много се зарадвах, като я видях. 😀

Впечатленията ми от филма – страхотен е, изпълнен е с много хумор и е красиво направен. Единствената ми забележка е към 3D-то – по-добре да не беше триизмерен и да гледаме един красив филм с кристално качество, вместо леко размазан 3D филм, който дори не е чак толкова 3D.

И все пак задължително гледайте „The Avengers“, ако сте фенове на жанра.

Това е всичко, дано да ви е било интересно! 🙂